2009. június 9., kedd

Elmondom,hátha valakit érdekel:
szeretem a netes játékokat. Találtam néhány lehetőséget,ahol nyerni is lehet kisebb-nagyobb dolgokat. Néhány hónapja játszunk ( az egész család,bár többnyire én kattintgatok ) egy sorsolásos játékon, és már két pólót nyertünk. Nem nagy dolog, de mégis jó érzés. Általában ilyesmit sorsolnak: póló,könyvutalvány, pendrive,néha egy-egy értékesebb dolgot is.
Ha esetleg érdekel,írj és küldök meghívót. ( ez itt a reklám helye)

Máshol játszani lehet,és az összegyűjtött pontokat lehet becserélni ajándékokra. Ez sem rossz,főleg annak,aki egyébként is szokott játszani.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Engem érdekelne ez a sorsolós játék. Tudnál nekem meghívót küldeni? Címem: a.nemetne@gmail.com
    Köszi.

    VálaszTörlés
  2. Persze,Adrienn,már el is ment!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is küldenél meghívót?
    Megnézem milyen,szeretem a játékokat.

    VálaszTörlés
  4. Persze,szívesen,csak egy e-mail cím kellene hozzá...

    VálaszTörlés