2010. január 6., szerda

Öröm

Közben megtudtam,hogy Manka játékát én nyertem,választhatok a klssz kreatív könyvei közül.

Aztán Loncinál is játszadoztunk, ki kellett találni,hogy mit varr:)) Nagyon jól szórakoztunk közben,végül sikerült rájönnöm. Nagyon büszke vagyok magamra,én írtam le elsőként a teljes címet. Az igazsághoz az is hozzátartozik,hogy nem teljes egészében a képről találtuk ki,hanem segítségként már betűrejtvény volt. Azt meg ugye illik is kitalálni egy magyarosnak....

Manka,Lonci, köszönöm a játéklehetőséget és az ajándékot!

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok!
    A betűrejtvényt én is néztem, de nem jöttem rá a megoldásra.:-) Megyek is, és meglesem!:-))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, ügyes vagy! Szóval egy magyarosnak illik kitalálni... :))

    VálaszTörlés
  3. gratula..ha ennyi mindent nyertél már, nálam már nem is akarsz játszani ugye??? :-)))))
    Ja, meg a P.I.F ajándékodat se kéred :-))))))

    VálaszTörlés