2010. március 28., vasárnap

Sütögettünk

A gyerekek már mondogatják egy ideje,hogy jó lenne grillezni. De az időjárás nem így akarta. Most elhatároztuk,hogy szombaton sütögetünk,itthon voltak mindketten,meg a fiam barátnője is itt volt. Az időjárás most is elég gonosz volt,nem sokkal azután,hogy hozzákezdtünk,elkezdett szemerkélni az eső. Szerencsére nem volt komoly,csak megijesztett bennünket. Így jó ízűen elfogyaszthattuk ezeket a finomságokat. Remélem,már ebéd után vagytok:)) Elég sok minden került bele,mert válogatós egy bandám van. A fiúk nagyon szeretik a strucchúst,én meg nem kóstolnám semennyi kincsért. A kedvemért csirkemell került bele,meg három fajta kolbász,szalonna,krumpli.

8 megjegyzés:

  1. Strucccccccc??? Nem is tudtam, hogy Hevesen struccok is szaladgálnak a baromfi udvarban!! ( vagy nem?)

    VálaszTörlés
  2. Ha nem is a baromfiudvarban,de tenyésztőknél a "farmon":)) Nálunk nincs:))

    VálaszTörlés
  3. Magdi!!! A nyálelválasztásomat rendesen beindítottad. Ez aztán a Pavlovi reflex... Na a struccot én is kihagynám, de a többi jöhetni.

    VálaszTörlés
  4. Csajok! Én már többször ettem struccot, komolyan mondom nagyon finom! :o)) Próbáljátok ki!
    A barátnőm (B.Timi)a békát is kipróbálta, mikor én a struccot! Na én azt nem enném meg!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta, struccostul, mindenestül!...Én megenném!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta, struccostul, mindenestül! Én szívesen megenném, ha hozzájutnék, de nálunk magasan szállnak....:))))

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de éhes vagyok, látod!?? Azt hittem nem ment át az első! Törölj egyet, légy szíves!

    VálaszTörlés
  8. Hmmmmmm... Fincsi lehetett... :)))

    VálaszTörlés