2017. január 14., szombat


A férjemnek igaza van :) Szerinte a fél lakást a kreatív cuccaim,hozzávalóim,alapanyagaim foglalják el. De mit lehet tenni? "Városunkban" csak minimális lehetőség adódik  beszerzésre,így ha olyan helyen járok,ahol vásárolni lehet,hát vásárolok :) Szerintem ez teljesen normális :) Vagy nem?
ímost én is sokallom egy kicsit az alapanyagok mennyiségét,így hozzákezdtem a fogyasztásához. Ismét egy régebbi hímzés került elő,és szépen egymásra találtak ezzel a dobozzal.
És még nincs vége :)

9 megjegyzés:

  1. Teljesen természetes, hogy begyűjtöd a hímzés kellékeit,
    különösen, ha körülményes beszerezni őket.
    Ez a hímzés is nagyon szép, jól mutat a dobozon.

    VálaszTörlés
  2. Mintha csak az én páromat hallanám, ő is mindig ezt mondja. :D De most ígéretet tettem neki, hogy idén nem veszek semmit addig amíg kellő alapanyagot el nem használok a meglévőből. Nagyon termelékennyé kell válnom. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak magamnak fogadtam meg; nem tudom,meddig tudom tartani :) De már három dobozt elhasználtam,az egészen jó szerintem :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett ez a doboz. Ajándék lesz?
    Egyébként én is épp a napokban gondolkodtam el, hogy muszáj felhasználnom az itthon lévő dolgaimat, főleg, hogy némelyikre már nem is emlékszem, hogy olyanom is van. Csak időnként rácsodálkozom, hogy jééé... Igen, mert sok-sok ötletem van, sokszor melegében meg is veszem a hozzávalókat, aztán lehet, nem is valósul meg. A cucc meg raktározódik. Ráadásul szeretek többféle technikát is kipróbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nem,azóta már fent van a Meskán.Mostanában már több minden készül eladásra.

      Törlés
  4. A doboz tökéletes! Csodálatos és ízlésesa hímzés is!
    Én úgy gondolom, hogy rengeteg mindenféle alapanyag szükségeltetik a tökéletes munkához....mint mondjuk egy férfi barkácsműhelyében;-)))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kedves szavakat.

    VálaszTörlés