2009. november 2., hétfő

Csak én jártam így?

Egy kicsit csalódott vagyok.
Mint láthatjátok,szeretek játszani,ajándékot adni,és nem titkolom,kapni is. De mostanában elég gyakran csalódás ér. Lelkesen veszek részt a HE játékaiban. A sok héttel ezelőtt feladott konyhás ajándékomról semmi visszajelzés nem érkezett. Az őszi és a könyves játék határideje is letelt,ha emlékeztem,mutattam,miket küldtem. Én még egyiket sem kaptam meg. Továbbra is úgy gondolom,hogy ha vállalok valamit,akkor az elsőbbséget élvez. Ha mégis olyasmi jött közbe,ami akadályoz,akkor jelzem annak,aki rám vár...
És nagyon érdekesnek tartom azt is,ahogy itt,a blogos játékban jártam. Szeptember első felében lettem nyertese egy ilyen játéknak,a szervezője akkor elkérte a címemet,hogy majd küldi a nyereményemet. Azóta semmi. Akkor minek hirdeti meg a játékot? Ti jártatok már így?
Félreértés ne essék,nem a mohóság beszél belőlem,csak úgy gondolom,ennyi tisztelet jár a másiknak. Vagy ódivatú a gondolkodásom?

16 megjegyzés:

  1. nem, teljesen igazad van. èn még nem játszottam soha, nálad jelentkeztem elöször, és nagyon lelkesen készitettem az ajándékot Csillának és elöre izgulok mit szól hozzá....de azért nagyon csalódott lennék ha én nem kapnék semmit, bár adni azért jobban szeretek.....
    Sajnos vannak ilyen emberek, bár én azt gondolom hogy vannak esetek amikor tényleg valami közbejön (betegség, családi zür, ne adj isten valami még rosszabb) de azárt egy nyulfarknyi mél elvárható, hoy ne haragudj, ez történt, majd azért küldöm......

    VálaszTörlés
  2. Magdi teljesen egyetértek veled. Én is nagyon szeretek adni, de ha egy ilyen adok-kapok játékban veszek részt, akkor igenis KAPNI is szeretnék. Én sem kaptam még meg a konyhás játékban a húzottamtól az ajcsit, sőt egy röpke mailt sem, hogy bocs elvagoyk havazva, de készül, vagy fog, s nem vagy lexarva... Én eddig csak talán 4-5 blogos játékban vettem részt. (abból az egyik a nálad most futó). Minden esetben olyan helyre jelentkeztem, akik ismerek, olvasom őket rendszeresen... két helyen nyertem már. (adrinál és évinél), s 1 héten belül fel is adták a pakkot. (igaz adri esetében én voltam egy tahó paraszt, mert csak napokkal később köszöntem meg, akkor is már szegény keresett, hog ymegkaptam-e (sajnos nagoyn rossz időszakunkban érkezett.. :( Azóta is szégyellem magam, de adri nem haragszik szerencsére. :)
    Nálam még az RR-ek ilyen vackok. :( Most már 3 olyan van, ami már 1-.1.5 éve lejást, vagy fél éve minimum, de még nem kaptam vissza a kendőm, holott én mindenkiét megcsináltam rendben... (nem titok a magazinos, a gyümölcsös és a dupla rr-ekről van szó) Most fut kettő még, s ha azoknak vége, akkor befejeztem egy életre.
    Kár hogy az ember lelkesedését, odaadását egy-két ilyen kellemetlen élmény, egy-két nem odafigyelő ember képes romba dönteni. :(

    VálaszTörlés
  3. Teljesen egyetértek az előttem szólokkal. Biztosan a "rossz" neveltetésemnek köszönhető, de én amit elvállalok, azt inkább előbb csinálom meg, mint utóbb. Sajnos az rr-ekkel kapcsolatban is rosz tapasztalataim is vannak. Mondjuk annyiból szerencsés vagyok, hogy mindet visszakaptam, vagy erővel visszaszereztem. Olyan nagy örömmel jelentkeztem az első rr-be, mert a Magazinban olvasottak után, azt gondoltam, hogy ez egy csudaszép, csudajó dolog. Sajnos nem. Itt permészetesen a kivételeknek dupla tisztelet jár! Apropó dupla. Na az egy igen csúnya dolog, ami ott zajlik, mert ugye az ráadásul ajándék lenne rászorulóknak!!!!!!
    A HE-ben is csalódtam. Én a macisba jelentkeztem, és bár egy kicsit késtem a feladással még így is tán 3. emberke voltam a tizenvalahányból. Akinek küldtem semmi reakció (legalább egy ideért, köszi). Tényleg sajnálom, hogy ilyen szép, kedves dolgokat így tönkretesznek egyesek a nemtörődömségükkel.
    Bocsi kicsit hosszú voltam, be ez még csak töredéke annak amit érzek!:-(
    Ettől függetlenül: Csajok a reményt soha ne adjuk fel!!!!!:-)
    Cinella

    VálaszTörlés
  4. Hát igen,az rr-ek. No és a dupla. Az meg nekem ugye duplán fáj,mert én találtam ki. Olyan szépnek tűnt,büszke is voltam magamra,milyen jól kiötöltem. Aztán ott tartunk ahol. Én biztosan az átlagosnál több időt töltök hímzéssel ( ne is nézzen senki szét a lakásban! ), de azt ne mondja nekem senki,hogy két hónap alatt sincs annyi ideje,hogy két-három óra alatt elkészíthető mennyiséget ne tudjon megcsinálni.
    A HE-vel szerintem az a legnagyobb baj,hogy nem követhető. Végülis lehet,hogy én itt méltatlankodom,hogy még annyi sem jön vissza,hogy megérkezett,de mi van,ha oda sem ért? Hiszen nem tudja,aki kapja,hogy neki küldöm. na,mindegy.
    A lényeg az,hogy nem csak én látom így,tehát nem én vagyok "tejbetök":))

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Sajnos a HE játékban a konyhás ajándékomat én sem kaptam meg, pedig már másfél hónapja lejárt a határidő. Mivel talán időben olvastam a HE blogon a rossz élményekről, így még időben lemondtam a többi játékról a részvételemet. Az őszi játékban viszont nagyon csodálatos ajándékokat kaptam. Most a karácsonyra is jelentkeztem három játékra, remélhetőleg ilyen gondok nem lesznek.
    De a blogos játékod sem érkezett meg, ez aztán tényleg felfoghatatlan!!!

    Kitartás és további sok szép játékot!!!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Lányok, én még a nyári ajándékom sem kaptam meg a HE játékában. Az egészben az a röhej, hogy a határidő előtt 3 héttel ugrottam be egy olyan tag helyett, aki úgymond eltűnt, és én kis csúszással ugyan, de elkészítettem az ajándékot. Én meg semmit nem kaptam, pedig már lassan karácsony lesz. És igaz, hogy adni jó, de én is úgy vagyok vele, hogy kapni is! De azért jó élményeim is vannak, pl. Diától és Mónitól nagyon hamar megérkeztek azok a gyönyörűségek, és úgy vettem ki, hogy Cseverke is nagyon örült az ajándékomnak, ami már külön öröm volt, pláne, hogy nem ismertem és izgultam, hogy eltalálom -e az ízlését.
    Judit, ezen kár magad emészteni, dehogy vagy paraszt, hogy írhatsz ilyet! Mindenkinek vannak nehéz időszakai és örülök, hogy megérkezett minden.
    RR-ről is vegyesek a tapasztalataim. Most elárulom, hogy kicsit bánom már, hogy a Fűszernövényesre is jelentkeztem, persze nem miattatok, csak hát sejtésem sem volt akkor még, hogy kötetlen munkaidős leszek, és állandóan benn esz a fene a melóhelyen. De igyekszem tényleg csak minimálisat csúszni vele.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Szerintem nagyon megváltoztak az erkölcsi szabályok , ezért van az, hogy az ígért szó, nem szentírás:-(( Nekem az RR-ekről van rossz tapasztalatom, de persze jó is.
    Latinka, szervezhetnél egy SAL varrást, pl az albumodban van az a fűszernövényes, azt szívesen hímezném társaságban!:-))))

    VálaszTörlés
  9. Kriszti,ez felkérés táncra??? De elgondolkodtató az ötlet.
    Nekem az jutott az eszembe,hogy "meghívásos" rr-t kellene szervezni,kizárólag olyan emberekkel,akikről csak jó tapasztalataink vannak.
    ???

    VálaszTörlés
  10. Latinka!
    Igen, ez felhívás keringőre...:-)))
    Nekem már csak a SAL megfelelő, azért is írtam, talán te is és más is szeretné.

    VálaszTörlés
  11. Oké,később térjünk rá vissza,ne felejtsük el!

    VálaszTörlés
  12. Én többek között ezért nem veszek részt karácsonyi húzós hímzésben! Két egymást követő évben is úgy jártam, hogy abszolut semmi visszajelzést nem kaptam, hogy megérkezett vagy köszönöm...stb. Úgy gondolom, hogy ha nem is tetszett az illetőknek, azért egy ennyi visszajelzést megérdemeltem volna...

    Viszont felcsigáztatok mi az a HE játék? (Na, nem mintha beneveznék rá, a leírásaitok alapján...:))

    VálaszTörlés
  13. Szecsi,a HE a Hungarian Exchange,a magyar ajándékozós vmi.
    Ha azt nem is,de az ajándékláncot ajánlom figyelmedbe,abban még nem csalódott senki!:))

    VálaszTörlés
  14. Latinka!
    RR-be már nem vágnék bele az tuti, örülök, ha befejezem azokat amik nálam vannak!
    Viszont egy SAL, ami ha késik, akkor sem kellemetlen, elgondolkodtató... majd figyelem a blogodat... Ugye jól tudom, hogy a SAL-t végig én csinálom, az én ütemem szerint, de bizonyos időközönként jön az újabb és újabb mintarészlet?
    Egy SAL-ba majdnem belevágtam, tetszett is a minta, de nagyon nem jó időben jött, szóval, ha jövőre kezdődne, akkor lehet..., majd meglátjuk, mondta a vak. ;)

    VálaszTörlés
  15. Én sem vagyok nagy SAL-szakértő,csak annyit tudok róla,ami rám ragadt itt-ott olvasgatás közben. De szerintem minden úgy van,ahogy írtad.

    VálaszTörlés
  16. Szia :)
    Most olvastalak a blogomon. Nem érkezett semmi, ezért nem jelentkeztem. Hónapok óta nem jött senkitől semmi.
    Nagyon sajnálom :(

    VálaszTörlés