2009. december 3., csütörtök

Akkor most mi van????

Értetlenül állok,pontosabban ülök...
Megérkezett a Magyar Posta hivatalos válasza a küldemény kerestetése miatt,miszerint :
" 2009.11.27. napján a címzett nyilatkozott,hogy a küldeményt megkapta. "

Katha,te is így tudod? Abból,amit a múltkor írtál,én nem ezt szűrtem le.

Nekem valami nagyon nem tetszik ebben az ügyben. Enyhén szólva is ellentmondásos. Mindenkinek nem lehet igaza,mivel mást állítanak. Szeretnék végre tisztán látni. Elkészítettem ugyan az ajándékot még egyszer,de ha mégis odaért? Amúgy is úgy gondolom,én vagyok a legkevésbé felelős a történtekért,de vállaltam a dupla munkát és a vele járó dolgokat. De szeretném tudni az igazat!!!

4 megjegyzés:

  1. Szia .
    Ez nagyon durva! :( Aláírtam a papírt de azt nem hogy megkaptam a küldeményt! A postaládánk tényleg zárt, de a postás arra h mért nem hozta fel hisz itthon vagyok vagy arra h egy olyan borítékot ami félig kilóg a ládámból hogy mer otthagyni arra nem kaptam választ.
    (Hiszen tudja h rendszeresen lopkodják a leveleket a házban ) ESZEMBE SEM JUTNA OLYAT ÁLLÍTANI H NEM KAPTAM MEG, HA MEGKAPTAM AZ AJÁNDÉKODAT :o(((((
    Nem szeretném ha emiatt rossz szájíz maradna. Nem kell elküldened újra. Nem erről szólt ez az egész.

    VálaszTörlés
  2. Félre ne érts,el fogom küldeni,már a java része készen is van. de most már tehetetlennek érzem magam,ezek után hiába mondok a postán bármit is. Most egyértelművé vált számomra,hogy nem csak megbízhatatlanok,hanem még hazugok is!! Micsoda egy banda! Legalább ismernék el,ha tévednek!

    VálaszTörlés
  3. Szegény!! Ezen én is kiakadnék!! De legyen egy kicsit jobb kedved, nézd meg a blogomat!! Van ott valami "neked"!! Próbálj nem idegeskedni (árt a szépségnek)!!
    JA! Nekem nagy örömet szereztél!!!

    VálaszTörlés
  4. Nem gondoltam,hogy így hat rád,hogy nem dolgozok:))))

    VálaszTörlés