2011. július 10., vasárnap

Listát írok:))

Kedves Játékostársak!
Kérek szépen mindenkit,hogy ha megkapta az ajándékát,legyen szíves itt jelezni,én pedig bejegyzem,így láthatjuk,hogy is állunk.
Köszönöm!

Tiffany-Andi --> Judd25
Susu --> Cinella
Rozandi --> latinka
Leki -- > MrsSame
Zenelady --> Edina
MrsSame --> Klári
Móni -- > Cseresznyevirág
Kirszti -- > Nera
Belinda --> Susu
Németné Adri -- > Lee Albrecht
Edina --> BN Marianna
Évi(Vica) --> Pálfalvi Zsuzsa
Sziranszki -- > Barbaral
Varga Györgyi --> latinka
Barbaral -- > Méhike
Méhike -- > Rozandi
Tiffanylda --> Napcsi
latinka --> Évi(Vica)
Dudit -- > Ildina
Szegusz --> Dia
Ildina -- > Era
Katha --> Krealady
Tipikos --> M.Veronika
BN Marianna -- > Dudit
Cinella --Tipikos
Era --> Kirszti
Eta --> Timike
Monica --Katha
Lee Albrecht - Belinda
Napos -- > Sziranszki
Rushhour - személyes átadás egyeztetve Cimbilimbuvel
Timike -- > Szegusz
M.Veronika
Klári -- > Monessa
Norono -- > Tünde
Cimbilimbi --> Varga Györgyi
Cseresznyevirág -- > Tiffany-Andi
Monessa -- > Norono
Szivelanna -- Rushhour
Pálfalvi Zsuzsa --> Leki
Nera --> Móni
Tünde -- > Batorba
Judd25 -- > Tiffanylda
Dia -- > Monica
Napcsi --> Németné Adri
Cat --Szivelanna
Batorba --> napos
latinka --> Eta

Utólag jutott eszembe,még idebiggyesztem: ha van kedvetek,küldjetek fotót az ajándékról,és akkor készítek egy közös képtárat erről a sok szépségről:))

36 megjegyzés:

  1. Nekem Edina lett a párom és megkaptam a meglepit. Köszönöm itt is Edina! A blogomon megnézhetitek mit kaptam :D

    VálaszTörlés
  2. Tiffanylda volt a párom a játékban. Az ajándékát már meg is kaptam:-) Köszönöm szépen:-) A blogomban meg tudjátok nézni, hogy mi volt a meglepetése.

    VálaszTörlés
  3. Csomag útjára bocsájtva! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm az ajándékot, ma megérkezett. Küldjek róla képet? :o) Gyönyörűek, mint minden, amit csinálsz. A múlt héten feladtam a sajátom is, de még nem tudok róla semmit. Igaz, bonyolultabb az útja a határon át. Remélem, rendben megérkezik. Még egyszer köszi a játékot is. :o))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen,Eta!
    Ha nem túl nagy teher,fotózhatod,bár kivételesen ez megvan nekem is:))

    VálaszTörlés
  6. Hozzám is ideért az ajándék, nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés
  7. Megkaptam Zenelady-től a csomagot kb egy fél órája.( Mindig csodálkozok azon hogy másokhoz reggel jár a postás.Nem is értem...)
    Na de ne térjek el a tárgytól, nagyon szépen köszönjük, örültünk neki nagyon:)napok kérdése és mutatom-most tényleg időben:)

    VálaszTörlés
  8. Az én ajándékom odaért Pálfalvi Zsuzsa-hoz. A blogomban ezt jelezte, gondolom majd itt is jelzi :)

    VálaszTörlés
  9. Megkaptam a csodás kis csomagot Kathától. Nagyon tetszik, nagyon köszönöm!!! Hamarosan küldöm a képet is róla:)

    VálaszTörlés
  10. Ideért Vica kedves csomagja nagyon örülök neki !!!köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  11. Timike tegnap jelezte, hogy megkapta az ajándékom. (Olvasható nálam.) Lehet, hogy itt nem fogja, mert rossz a gépe.

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Én is megkaptam MrsSame csodás ajándékait.
    Nagy köszönet érte :)

    VálaszTörlés
  14. Ezek szerint Cinella megkapta a csomagot?

    VálaszTörlés
  15. Latinka! Elküldtem még hétfőn az ajándékomat. Nem jött visszajelzés, hogy odaért??

    VálaszTörlés
  16. Én is megkaptam Belindától a szépséges ajándékokat! :)

    VálaszTörlés
  17. Megkaptam Szivelannától az ajándékot, nagyon szépen köszönöm, gyönyörű! :)
    Hamarosan küldöm a fotót is róla!

    VálaszTörlés
  18. Tegnap én is postára adtam a páromnak az ajándékot, remélem gond nélkül odaér.

    VálaszTörlés
  19. Megkaptam Klári-klaraekszer - től a csodálatos ajándékot!:)Köszönöm, nagyon tetszik!:)

    A páromnak csütörtökön vagy pénteken feladtam az ajándékot, csak annyira siettem, hogy simán adtam fel. Remélem így is megkapja.

    Latinka, megkérhetnélek, hogy szólj a páromnak, hogy a csomag útban van, csak simán fogja megkapni,nem ajánlottan megy, figyelje a posta ládát. Köszi!

    VálaszTörlés
  20. Pálfalvi Zsuzsa gyönyörű nyári szettjét megkaptam.
    Feladtam a páromnak tegnap a csomagot :)

    VálaszTörlés
  21. Már ne szólj a páromnak, megkapta a csomagját!:)))Szerencsére!

    VálaszTörlés
  22. Megkaptam a csomagot BaTorBaBo-tól!!!
    Remélem az én páromhoz is odaér lassan... :)

    VálaszTörlés
  23. Megkaptam én is az ajándékomat Nera-tól. :) Remélem az enyém is odaér lassan, hétfőn feladtam.

    VálaszTörlés
  24. Jelentem, én is megkaptam az ajándékot Cat-től! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  25. Katha megkapta a csomagot tőlem.

    VálaszTörlés
  26. Tegnap elsőbbségivel feladtam a csomagot, remélem odaér :)

    VálaszTörlés
  27. megérkezett Monica szépséges ajándéka :)

    VálaszTörlés
  28. Sziranszki jelzett, hogy megkapta a csomagomat. KÉp a blogomban :)

    VálaszTörlés
  29. Megkaptam Méhikétől a csomagot! Köszönöm itt is neki! Hamarosan teszek fel képet!

    VálaszTörlés
  30. Megérkezett Barbaral ajándéka! Köszönöm neki, viszont sajnos csak csütörtökön tudom megnézni :-)

    VálaszTörlés
  31. Megérkezett Timi ajándéka, köszi szépen!

    VálaszTörlés
  32. Megérkezett Ildina ajándéka, de sajnos csak hétfőn tudom megnézni :(

    VálaszTörlés
  33. Írtad szóljon akit nem írtál be a listára. Engem még nem írtál be.Már elküldtem és meg is kapta.:)

    VálaszTörlés
  34. Lekit sem írtad be,pedig már megkaptam tőle az ajándékot. :D

    VálaszTörlés