2011. szeptember 8., csütörtök

És még mindig:)


Ezek még a tegnapi postával érkeztek,csak vártam a jobb fotózási körülményekre; rosszabbak lettek,így nem várok tovább:))
A szappan Chiarától érkezett. Isteni illata van,de látványnak sem utolsó:)
Köszönöm szépen!




Eta a múltkor annyira megsajnálta a kulcstartóra került madárkámat,hogy horggolt nekem helyette baglyot,rögtön kettőt:))
Eta,köszönöm szépen!


Ezt pedig én követtem el, a magazinba. Megint fogalmam sincs,mi lesz belőle,egyelőre bebújt a dobozba:)

5 megjegyzés:

  1. A házi szappan nekem is a kedvencem:-)

    A címer szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Már a szappan csomagolása is csodás! Cukik a baglyok, na és a címer.Kár dobozban tartani!:)

    VálaszTörlés
  3. Megjött a leveled az újabb szépségekkel. :o) Köszi. Írtam egy hosszabb levelet is, de a frímél sztrájkolt - elveszett. Majd megmutatom másoknak is, amit küldtél, de most... Majd. Még egyszer köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen,Eta! Sajnálom,hogy nem vagy jó passzban:(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a címer hímzésed! Gyönyörű!

    VálaszTörlés