2009. október 4., vasárnap

Újabb festegetés,most a kék jegyében

Elsősorban a kéket használtam,kombinálva sárgával és terrakottával,meg egy kis zölddel. Ezek lettek belőle.


Ez két darab anyag,ugyanazzal a kékkel festve,de teljesen más színűek lettek. Az utóbbi kettő pedig a fototudományomat illusztrálja. Egyébként valójában királykék...
Ez egy kis darabka zöld.

No és a problémás darab. nekem ugyan nagyon tetszik az anyag maga,de el sem tudom képzelni,mire lehetne felhasználni.

Már nagyon bátor vagyok, egyedül is hozzá mertem kezdeni.
És csodák csodájára,kb.egy óra alatt végeztem is. Igaz,most kevesebb volt a fonal,mint legutóbb,csak 11 darabot áldoztam fel. Néhány anyag is áldozattá vált,némelyikből elég érdekes dolog született. Lásd a következő bejegyzést!!!

4 megjegyzés:

  1. hűűűű, imádom a kéket.. igazából a fonalakra dobbant nagyot a szívem. :)
    Mivel festesz ruhafestékkel??? Sosem csináltam még ilyet, de egyszer meg kéne próbálni....

    VálaszTörlés
  2. Igen,Judit,Columbus ruhafestékkel. Olcsó és jó.

    VálaszTörlés
  3. oké köszi, majd nézek én is. további jó festegetést

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek:)))
    És nagyon ügyi vagy, hogy egy óra alatt ilyen sokat csináltál;)
    Remélem élőben is meg tudom majd őket csodálni;D

    VálaszTörlés