2010. július 28., szerda

ÉVFORDULÓ

Ma egy éve,hogy útjára indítottam az AJÁNDÉKLÁNC nevű játékot. Akkor nem is gondoltam,hogy ilyen szép kort megél,hiszen kevés virtuális ismerősöm volt. Éppen ezért nagy öröm számomra,hogy ilyen sok embert sikerült megmozgatni vele,és remélhetőleg örömöt szerezni nekik.
Egy kis statisztika:
50 játékos
17 "visszaeső"
78 láncszem
A legtöbbször (ötször) Dia vett részt a játékban:)

A lényeg:
a születésnap alkalmából játékot hirdetek:
-bárki részt vehet benne,aki hagy itt egy kommentet
-ha van kedved,hirdesd meg a blogodban
-akik már játszottak/játszanak/e játék ideje alatt még játszani fognak az Ajándékláncban,többszörös eséllyel indulnak (ahányszor játszottak,annyiszor fog szerepelni a nevük a kalapban)

Az ajándék meglepetés lesz,tehát csak olyanok jelentkezzenek,akik megbíznak az ízlésemben:))
Határidő:aug.31.
Sorsolás:szept.1-jén az évnyitó:(( után

54 megjegyzés:

  1. Szeretnék jelentkezni, úgy is mint az ízlésedben bízó, lelkes ajándékláncos. (Lehet, hogy elsőként a sorban?:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én még nagyon új vagyok, de szeretnék részt venni a játékodban. Az ízlésedben pedig teljes mértékben megbízom. :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia :)

    Én sem hagyom ki :))

    Boldog Szülinapot AJÁNDÉKLÁNC!! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is vagyok, jövök! Nagyon ízlésesek a munkáid, biztosan most is valami széppel rukkolsz elő!
    Gratulálok a játékod sikeréhez!

    VálaszTörlés
  5. szia! naná h megbízom az ízlésedben.....:-D
    játszanék veled! :-D

    VálaszTörlés
  6. Ohhhh! Persze hogy megbizunk, és persze, hogy gratulálunk..és jó ez az ajándéklánc. Szóval most is nevezek!:-))9

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Nem hagyom ki én sem a játékot! Nagyon várom már hogy a mostani ajándékom megérkezzen!
    Gyorsan telik az idő a játékoknál! Gratulálok hozzá! Szerintem akik eddig részt vettünk örültünk a lehetőségnek és a meglepiknek!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok Latinka! Jó ötlet volt! Persze, hogy jövök játszani! :-))

    VálaszTörlés
  9. Én is gratulálok Latinka! Jövök játszani! :DDD
    Majd a blogomban is népszerűsítlek, de itt olyan lassú a net, hogy ez a megjegyzés is 30 percembe telt!:((

    VálaszTörlés
  10. Én még nem játszottam nálad, de most szeretnék a kalapba kerülni, mert nagyon odavagyok az ízlésedért!:)
    Gratulálok a népszerű játékodhoz és még sok szülinapot az Ajándékláncnak!:))

    VálaszTörlés
  11. Én is szeretnék jelentkezni a játékra, és ezúton kérnék sűrű elnézést, amiért ilyen "bamba tök" vagyok, hogy elnéztem a határidőmet! Hétfőn indul az ajándék Lara felé!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a jelentkezéseteket!:))

    Zilla,semmi baj,a lényeg az,hogy megy!:)

    VálaszTörlés
  13. Én is jövök! És boldog szülinapot nekünk! :-))

    VálaszTörlés
  14. itt vagyok én is, szeretek veled játszani, nagyon értékes embereket ismertem meg, köszönet érte!

    VálaszTörlés
  15. Jaj, de jó, hogy megérte a szülinapot ez a játék! Azt sajnálom, hogy most még nincs akit megajándékozzak. :( Nem szeretnék utolsó lenni. :( Bár szívesen készítenék Latinkának is ajándékot. :D
    Természetesen játszanék ebben a játékban is.

    VálaszTörlés
  16. Boldog évfordulót! Nagyon jó ötlet volt az ajándéklánc!

    VálaszTörlés
  17. Én is jelentkezem, itt vagyok!:)

    VálaszTörlés
  18. Gratulálok és szíves örömest jelentkezem
    a játékra :)

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok és szíves örömest jelentkezem
    a játékra :)

    VálaszTörlés
  20. Én is nagyon szívesen jelentkezem, és nagyon köszönjük a szervezést, a sok figyelmedet és MINDENT! Én még biztosan jövök játszani! (csak picit később )

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm, hogy velem játszol és ezennel viszonzom is a jelentkezésedet! :-)))
    Edit

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok és szíves örömest jelentkezem
    a játékra :)

    VálaszTörlés
  23. Jövök én is jelentkezni, mielőtt még eltűnnék, és lemaradnék.

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Én is részt vennék a játékban!
    Köszi a lehetőséget!

    Kiskalács Dóri

    VálaszTörlés
  25. Én is jönnék. Ha nem szólsz Magdi, tuti csak hírdetlek, aztán várom a csodát. Szóval az úgy volt, hogy én már olvastam eme bekezdést jóóóóóópár napja. Mivel haldoklik a gépem (ma reggelre meg is halt, most apáén nyomom) nem sok kedvem volt a blogon vacakolni, így nem jelentkeztem, aztán tegnap rászántam magam a blogírásra, s itt meg nem jelentkeztem. De vagyok, nyerni is szeretnék. :)

    VálaszTörlés
  26. Szia Magdi!
    Persze, hogy szeretnék Veled játszani! Ja és imádom a meglepetéseket! :-)
    Cinella

    VálaszTörlés
  27. Szia Magdi!
    Elnézegetve a munkáidat ezt a lehetőséget nem lehet kihagyni!
    :-)

    VálaszTörlés
  28. Jaj de jó! Egy lehetőség, hogy szert tegyünk valamelyik szépségedre!

    VálaszTörlés
  29. Én is, én is... jelentkeznék rá.

    VálaszTörlés
  30. 33 nem tolongás? akkor jövök én tolongani harmincnegyediknek :)) és nem árulom el, hogy ha én nyernék, szívesen meglepődnék a leendő x-szemes hűtőmágnestől :p szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  31. Üdvözlet az újabb jelentkezőknek,örülök,hogy itt vagytok:)))

    VálaszTörlés
  32. Nagyon szépek a munkáid, játszanék!

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szeretnék játszani (itt is):-)))

    VálaszTörlés
  34. Juj egy újabb meglepetés:)

    Szeretnék játszani, tetszenek a dolgaid!!

    VálaszTörlés
  35. Szió!

    Én is szeretnék részt venni ebben a szuper dologban :-)

    Üdv Lívi

    VálaszTörlés
  36. 1x már jelentkeztem, de most nem találom a bejegyzésem :-(

    VálaszTörlés
  37. Nagy lépés az első szülinap. Én is szeretnék osztozni az örömödben. Boldog blognapot :)

    VálaszTörlés
  38. Boldog szülinapot ajándéklánc :) Én is szeretnék játszani Veled.

    VálaszTörlés
  39. Kedves Magdi!
    Gratulálok a Ajándéklánc sikeréhez. Szeretnék én is játszani Veled!

    VálaszTörlés
  40. Szia, én csak most keveredtem ide egy másik blogról, de szeretnék én is játszani:):)

    VálaszTörlés
  41. Naná, hogy jövök! Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  42. Szia Latinka!

    Én is szeretnék jelentkezni. Sok sikert a folytatáshoz!

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Gyorsan jelentkezem még én is mielőtt lejár a határidő!

    VálaszTörlés
  44. Szeretnék nevezni a játékra....köszi!

    VálaszTörlés
  45. Játszanék itt is, gyorsan amig ki nem futunk a határidőből. :)

    VálaszTörlés
  46. Most találtam rá a blogodra! Nagyon tetszik :).
    És ha lehet, én is szeretnék résztvenni a játékban.
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  47. Utolsóelőttielőtti pillanatban én is jövök játszani! :) És hamarosan én is visszaesek, csak még rákészülök a feladatra! :)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  48. Itt vagyok en is.Idoben.:)
    http://betikarauski.blogspot.com/2010/08/evfordulo.html
    betikarauski@gmail.com

    VálaszTörlés