2010. október 11., hétfő

Meglepik


Ildi különleges ajándéka ez a csodálatos mézeskalács tál,ami sértetlenül érkezett meg a postán!
No és az "új fejlesztésű" angyalka,ami külön megtiszteltetés számomra,az első darab az enyém!
Köszönöm szépen!
Adritól pedig ezt a klassz teásdobozt kaptam,benne finomabbnál finomabb aromájú teákkal. Adri,neked is köszi!!!



Úgy látszik,ezt még gyakorolni kell. Végre arra rájöttem,hogy lehet videót beszúrni,erre nem tudok írni mellé.
Furcsa dolgok történtek ma: két csomagot kaptam az iskolába,mindkettő csodaszép ajándékot rejtett. Kedves blogos ismerősöktől,Tőletek érkezett mindkettő. Nincs szülinapom,névnapom,semmi. Csak rossz kedvem... mostanában.
Úgy sejtem,hogy összeesküvés történt a hátam mögött...gyanúsítottam is van,még utána kell járnom:)
Mindenesetre nagyon-nagyon köszönöm,Ildi és Adri!!!!
A dal szóljon köszönetül nektek és a háttérben ügyködő titokzatos Szervezkedőnek is!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, remélem, ízleni fognak a teák és jobb kedvre derítenek! Csodaszép a másik ajándékod is!

    VálaszTörlés
  2. Bocsánat, csak most értem ide...
    Én is szeretettel küldtem és boldog vagyok, hogy sértetlenül érkezett! Még boldogabb akkor lennék, ha Adri gyönyörű dobozával együtt, elfújná a szél gondjaid sötét felhőit...
    Reménykedjünk!:)

    VálaszTörlés