2011. augusztus 10., szerda

Így állok

Újabb egy hét hímzés után egy virág készen van,a többi 11 pedig az alsó képen látható állapotban. Pedig ez idő alatt semmi mást nem hímeztem. Már kezd az agyamra menni. Közben állandóan azon gondolkodom,hogy mennyit lehet ezért elkérni? ( Mindkét mintából,a szederből is és a virágosból is 12-12 darab van).Mármint munkadíjat,az anyagköltség ugye adott. Az sem kevés,csak a hímzővászon 9000 felett volt,majd még körben megy rá pamutcsipke:)
Szerintetek???? De őszintén.



6 megjegyzés:

  1. Jól olvastam? A hímzővászon 9000 ft felett volt? És az egész kell ehhez a munkádhoz? Hú!
    Hát,hogy mennyit lehet kérni,gőzöm sincsen....
    Gyönyörűek a virágok!
    Nincsen külföldi kapcsolatod? Ott jobban veszik talán, vagy olyan helyen,ahol sok túrista megfordul....

    VálaszTörlés
  2. Annyit biztosan nem amennyit a belefektetett munkád ér! Amennyit szemrebbenés nélkül el lehet (és szerintem kell is!) kérni az: az összes anyagköltséged 2x+ még 50 % hiszen adózol is a munkáid után. Nem olcsó? Tényleg nem , de a minőségi munkát meg kell fizetni. És akkor még az idő tényezőt nem is vettük figyelembe. Ha egy munka elkészítése- mint ez is- tetemes időt vesz igénybe (érdemes összeírni mennyit is) akkor az előbb megkapott összeget dupláznod kéne... Ennyiért viszont itthon biztosan nem fogod tudni eladni. Pedig a ráfordított munkád nem ér ennél kevesebbet :o)
    Nagyon szép lesz!

    VálaszTörlés
  3. Örök téma..., megértelek! Nem tudod úgy eladni, hogy Neked megérje! Legalább is, itthon nem!Ahogy Györgyi írta, úgy kéne számolnod, plusz az időt!!! Mint tudjuk, egy takarítónő se megy el 800 Ft/óra alatt dolgozni! Ebből kiindulva pedig, aranyat tartasz a markodban és szerintem el ne engedd!!!:DDD

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a véleményeteket!
    Mammka,igen,jól olvastad,ez két méter 140 cm széles hímzővászon,valóban ennyi volt. Viszont nagyon szép:)

    Györgyi,szerintem sem lehet elkérni érte annyit,amennyi időt és energiát belefektet az ember,dehát ezt eddig is tudtam.

    Amúgy nem csak "úgy" unalomból varrogatom,konkrét megrendelésre készül,tehát nem marad a nyakamon:)) Csak ha abból indulok ki,hogy úristen,én biztosan nem adnék ennyit egy terítőért,akkor elbizonytalanodom. Lehet,hogy nem az én pénztárcámhoz kellene mérni:)))

    VálaszTörlés
  5. Ó,Ildi,azt hiszem,én örülök,ha 200 Ft/óra kijön:))

    VálaszTörlés
  6. Csodás lesz !
    Csatlakozom az előttem szólókhoz,sajnos még mindig nem nyugati az ár /érték arány.

    VálaszTörlés