2010. szeptember 20., hétfő

Mutatok valamit

Ezt a szépséget Tiffany-Anditól kaptam,mert a pöttyös játékán sikerült tíz pontot összegyűjtenem.
Jó kis sztorim is van róla: örvendezve köszöntem meg Andinak a gyönyörű medált,mire ő finoman felvilágosított,hogy ez egy ablakdísz:))) Én simán felvettem volna medálnak. Sőt,lehet,hogy ki is fogom próbálni. Ha az ablakban jól mutat,rajtam miért ne??????


Ezt a barátságpárnát pedig még Edinának küldtem a játékom nyereményét kiegészítve.

Most pedig belevetem magam a karácsonyi ajándékok gyártásába,mert neveztem Andi pályázatára,mutatni kellene már valamit.

4 megjegyzés:

  1. Az életben nem lehet minden tökéletes, úgyhogy lazítsunk!
    Szeretek veled együtt nevetni! Bárcsak minden tanóra szünetté lenne, és a szünetek lennének az órák, mennyivel könnyebb lenne úgy!

    Tudom, hogy ez nem való ide de én ezt ide írom!


    Zsu

    VálaszTörlés
  2. Ja, a lényeg kimaradt - az alkotásaid, amit szívvel-lélekkel készítesz, na azok, azok, mármint tökéletesek!
    Zsu

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! :)
    Ilyen "medált" én is kaptam! :) Bocsi, Andi! De én is medálként hordom, mert annyira szép! :))))

    VálaszTörlés