2010. szeptember 1., szerda

Nálunk is elkezdődött a tanév

Bizonyára ez az,ami a legkevésbé érdekel benneteket. De mivel ehhez a jeles eseményhez kötöttem a játékom sorsolását,így mégis hírértékűvé vált.
Na jó,nem csigázom a kedélyeket,jöjjön a lényeg:

Először is köszönöm nektek,hogy megtiszteltetek a jelentkezésetekkel. Összesen 50 jelentkezés érkezett. Mivel többen részesei voltatok a láncnak is,így végül 102 cetli került a pohárba,ami a sorsológömb szerepét játszotta, és ahonnan EDINA nevét húztam ki.

EDINA,gratulálok,kérem szépen,jelentkezz!
Az ajándék????
Úgy döntöttem,hogy Te dönts. Mindkét képen több dolog is szerepel,az egyiken nagyobb,a másikon kisebb ajándékok. Mindkét kupacból választhatsz valamit.
Mi legyen az?


Még egyszer köszönöm nektek,hogy játszottatok velem,hogy figyelemmel kíséritek a blogomat és biztattok kedves szavakkal.
Fogunk még játszani:))

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyertesnek, csodás ajándékok közöül választhat!
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a játékot,
    Edinának pedig gratulálok.
    Sok szépség közül választhat :)

    VálaszTörlés
  3. Amikor megláttam a nevemet, úgy megdobbant a szívem, el sem akartam hinni, hogy én lehetek a szerencsés! De aztán végignéztem ki jelentkezett a játékra és úgy láttam, és remélem jól, hogy csak egy Edina volt a sok név között :)Nagyon örülök, hogy a szerencse nekem kedvezett!! A sok csodás ajándék közül nehéz volt dönteni: a felső képről a katicás kulcstartót, az alsóról pedig a szíves madaras dobozkát választanám! Köszönöm, hogy játszattam veled! Küldöm a mélt a címemről :) Még mindig nem hiszem el, hogy ilyen szerencsés lehetek!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a játékot! Edina! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyertesnek, és nagyon irigylem! Bár én biztos nem tudtam volna választani ennyi csoda közül!
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  6. Gratula a nyertesnek a GYÖNYÖRŰ ajándékokhoz!

    VálaszTörlés
  7. Edina, gratulálok! Néha jó elhinni, hogy szerencsénk van!:) Csodás dolgok közül választhattál! Én nem tudtam volna...

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok Edinának!
    Igazán meseszép ajándékok közül választhatott, nagyon nagyvonalú vagy Magdi. :)
    Én is tuti a dobozt választottam volna.

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a nyertesnek, köszi a játékot!

    VálaszTörlés