2010. február 12., péntek

Hozzám is elért


Szegedi lány gondolt rám is ezzel a díjjal,köszönöm szépen! Azt mondja,jó játékokat találok ki:)) Igyekszem.
feladat is van ám:
1. Meg kell köszönnöm a díjat.
2. Ki kell tennem a képet a blogomra.
3. be kell linkelnem a díj adóját.
4. Írni kell magamról hét dolgot:
- Kezdek net-függővé válni. Nem telhet el úgy nap,hogy meg ne nézzem kedvenc oldalaimat,blogjaimat. Sokszor naponta többször is.
- Csodálom azokat,akik gyönyörű dolgokat tudnak varrni. Én is szeretnék.
- Szeretnék megtanulni hardangerezni.
- Nem tudok nyugati nyelveket. Én olyan vén vagyok, hogy még oroszt tanultam, no meg latint.
- Mióta elmúltam negyven,mindennap fáj valahol.
- Sokszor vagyok elágedetlen önmagammal.
- A tanítványaim szigorúnak tartanak.
- Mindig az utolsó pillanatra hagyom a "muszáj-dolgok" elvégzését.

Ja,és nem tudok számolni! Olyan sokáig agyaltam,hogy tudjak írni 7 dolgot,hogy 8 lett belőle. Most már mindegy, nem törlöm ki.

Azt hiszem,az utolsó feladatot nem fogom teljesíteni,hiszen nézelődve az ismerős blogokon,már mindenkihez eljutott ez a játék. Ha Hozzád még nem,akkor nyugodtan írd le,amit akarsz:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése