2010. február 13., szombat

Megint vallok...

Most Judit hívott játszani,a következő kérdésekre kell választ adnom:
1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?
Már annyiszor gondoltam rá,mégis nehéz a válasz. Szegény Apósom mindig azt mondta Anyósomnak,hogy azért nem nyer, mert mindig szétosztja már előre a pénzt:)
Nem tudom,én mennyire lennék adakozó... Legelőször is rendezném minden adósságomat a bankok felé,aztán szétnéznék az országban,és keresnék egy idillien szép és nyugalmas helyet,ahol majd a nyugdíjas éveinket tölthetnénk. Addig is olyanná varázsoltatnám a házunkat,amilyennek mindig is szerettem volna,de a korlátok nem tették lehetővé:)) Természetesen megalapoznám a gyerekeim jövőjét,és a családét( Anyós,testvérek...). Talán ennyi.

2. Rossz szokás
halogatós vagyok,amolyan " ej,ráérünk arra még!"

3. Koffein
Reggel egy kávéval indul a nap,természetesen éhgyomorra... Utána viszont már nem tudnám meginni.

4. Színeim
Nincs kedvenc színem,legalábbis olyan értelemben,hogy a ruhatáramban csak azok találhatók.
Nem szeretem viszont az erős,harsány színeket.

5. Mi van most rajtam?
fekete nadrág, enyhén megfakult fekete póló,papucs.

6. Háziállat

Amikor kertes házba költöztünk,a gyerekek kisírtak egy kutyát: hét és fél éves keverék valami.

7. 10 év múlva hol látod magad?

Ha pesszimista vagyok,akkor sehol... De miért legyek az? Szóval még mindig egy iskolában dolgozgatva, illetve boldog nagymamaként az unokákat pesztrálva.

8. A legutóbb inagyon jó élmény

Láttam a gyerekemet egy színdarabban játszani!!!
Kaptam a gyerekeimtől egy fényképezőgépet.

Tovább is kell adnom: ( már nem tudom követni,hogy melyik játék kinél járt már,és kinél nem; ha nálad már járt,akkor elnézést)

tipikos
Tiffany_Andi
Ildi
Rita
batorba

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a stafétát, majd megpróbálok nagyon gyorsan írni.:-))) Kicsit sűrű most a hétvégém!

    Amúgy nem is tudtam, hogy te kávézol!!!!:-))))

    A lottós leírásod megegyezik az én elképzelésemmel...nagyjából.:-)))

    VálaszTörlés
  2. Kösz a játékot! Én egy kicsit "lazábbra" vettem.. És a saját blogomba írtam be, persze megjelölve, hogy Tőled kaptam! Remélem, nem sértődik meg senki!:)Még meg kell tanulnom, hogy lesz piros a név és hogy jön elő, ha rákattintok... Majd, majd, majd...

    VálaszTörlés