2011. július 7., csütörtök

Batorba hívott

Batorba játszani hívott: meséljek gyerekkorom kedvenc ételeiről:)
Éedekes így végiggondolni,milyen is volt. Egy biztos,mindig is szerettem enni:) és nem a reformkonyha jegyében. A mai napig a fűszeres,zsíros,igazi magyaros ételeket részesítem előnyben. Vajon mitől lett epekövem? :))
Sok olyan étel van,amit szívesen fogyasztok,ugyanakkor rá kellett jönnöm,hogy elég válogatós is vagyok ( csak sertés és csirke,semmi más húsféle; képes vagyok megfőzni a férjemnek a vadat úgy,hogy nem kóstolom meg); nem szeretem az édeset más ízzel együtt,így húsfélékhez sem...
Akkor mit szeretek? Pl. a füstölt húst,nagyon; a savanyú káposztás sztrapacskát; a mákos palacsintát; a kelt tésztákat; a rántott dolgokat - husit,krumplit,sajtot,karfiolt...
Egy biztos: azokat az ízeket ma már hiába keresem,amelyek a gyerekkort idézik:(

A játék szabályai szerint tovább kell adnom. Megint csak azt mondom,vigye,aki kedvet kapott mesélni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése