2011. július 9., szombat

STAFÉTA! STAAAAAART!


Ismét hozzám került a staféta - ezúttal Zsuzsától -,gyorsan meg is hirdetem a játékot.

A szabály:
Jelentkezéseddel egyben ígéretet teszel, hogy ha Te nyered meg az ajándékot, akkor átveszed tőlem a stafétabotot és egy hónapon belül te is készítesz valamit, amit aztán kisorsolsz a blogodon:)
Az ajándék nincs értékhez kötve, szerintem mindenki örül bármilyen apróságnak is:)
Akinek meg nem tetszik a képen látható ajándék, az egyszerűen nem jelentkezik. :-))


Az ajándékot akkor fogom postázni, amikor a nyertes a játékot meghirdette a saját blogján!


A staféta játék indítója Babra és már 2009 októberétől kezdve megy blogról blogra!:-

A fenti két kép közül választhat majd a nyertes:))

Határidő: augusztus 9. (jé,ez a házassági évfordulónk:)

20 megjegyzés:

  1. Itt vagyok ragyogok! :D Jöttem játszani!

    VálaszTörlés
  2. Gyors vagy! Örülök,hogy itt vagy:))

    VálaszTörlés
  3. Most én is szerencsét próbálok! Az a csajos kép fenetikus!!!

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő nagyon szép de a felső kép a fával és a madarakkal....már a helyét is tudni vélem! Na akkor most úgy csinálok mint a tulipános kispárnáddal hogy nekem nagyon -nagyon kell !!!:)
    Na majd meglátjuk:)
    Hú de soká lesz még augusztus 9:(

    VálaszTörlés
  5. Én is jövööööööööööök! :))

    VálaszTörlés
  6. Sok boldogot az évfordulótokra! Még sok-sok szép együtt töltött évet kívánok!
    Ja és el ne felejtsem: jöttem játszani!
    Cinella

    VálaszTörlés
  7. Köszi,Szilvi!
    Még csak a 25.,van még időnk:)

    Örülök,hogy jöttök:))

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretnék játszani, a nőcis képért szállnék ringbe :-)
    És még sok boldog évet kívánok nektek!
    Ez most ezüst lakodalom, vagy valami ilyesmi...nem? :-)

    VálaszTörlés
  9. Boldog évfordulót Nektek! Most csak gratulálnék a szépségekhez, az idén már nem Stafétázom :).A csajos a kedvencem!!

    VálaszTörlés
  10. A néninek én is találnék helyet az új házunkban :)

    VálaszTörlés
  11. Inga,ezt vegyem jelentkezésnek?

    Zsuzsa,köszi,és sajnálom,hogy nem játszol!

    VálaszTörlés
  12. Szia! Én is szeretnék játszani!
    Bármelyik hímzésnek tudnék örülni..
    :))))

    VálaszTörlés
  13. Ó, szeretnék jelentkezni! Én a kék madaras fét szeretném megkapni és már van is ötletem, ha esetleg hozzám kerülne a játék (tök jó lenne!) Köszi a lehetőséget és éljen soká a staféta!

    VálaszTörlés
  14. Latinka, ez csak természetes:)
    ki is tettem a játékot a blogomba

    VálaszTörlés
  15. Nem akartam első lenne, de most addig vártam, hogy úgy látom utolsó lettem, na de hát ha ... Szeretnék én is nyerni.

    VálaszTörlés
  16. Énis szeretnék játszani a nőcis képért:D
    még határidő előtt gondoltam gyorsan írok :D

    VálaszTörlés
  17. Drága Magdi!
    Hát nem is tudom hogy mit mondjak... tegnap jól megleptél:) Nagyon szépen köszönöm!!! Gyönyörű! Akár csak az összes többi munkád:) Igyekszem meghálálni!:)
    puszillak

    VálaszTörlés