2011. július 27., szerda

Szomorú vagyok

Nagyon-nagyon! Már két csomag tűnt el a játék során a posta jóvoltából.
Egyetlen kérdésem van:mire kérik el a pótdíjat az ajánlott küldeményre,ha nem tudják garantálni,hogy odaér a címzetthez?!?

KEDVES JÁTÉKOSTÁRSAK!

Legyetek szívesek egy pillantást vetni a listámra. Ha véletlenül nem jelöltem valakinél,hogy megkapta,az szóljon legyen szíves.
Ha pedig még nem adtad postára,akkor légy szíves mihamarabb pótold!
Köszönöm mindenkinek,aki részt vett a játékban és figyelemmel kísérte a történéseket.
Ne feledjétek,a lánc még nem szakadt meg,bármikor lehet csatlakozni. Cél a 3. születésnap:))

8 megjegyzés:

  1. Sajna az ajánlott feladás tényleg nem garancia, csak neked, hogy tudod mutatni feladtad, de nem a te hibád...
    Ezért nem rendelek postán keresztül semmit, mert félek lába kel.

    VálaszTörlés
  2. Magdi, én is megkaptam az ajándékaim, írtam is neked e-mailben.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, Magdi! Lehet, hogy én nem írtam meg, csak feltettem a blogomba a gyönyörű dobozt, amit Jucustól kaptam?:((( Bocsibocsibocsi, sőt, több!!! Ne haragudj, ha így történt, kérlek!:(

    VálaszTörlés
  4. Adri,a tiéd be volt írva:)
    A többieknek köszönöm a jelzést,pótoltam.
    Ildi,semmi gond,ugyanúgy lehet az is,hogy én felejtettem el beírni. Elolvasom az e-mailt,és mire átlépek a blogba,már el is felejtem:) Hiába,korral jár...

    VálaszTörlés
  5. Én is készen vagyok. :) Megkaptam a páromtól, és az én párom is megkapta. Részletek nálam! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is megkaptam az ajándékomat, és az enyém is célba ért:)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg, a hülye fejemmel a saját nevem néztem. :-) Remélem, az én párom is megkapja hamarosan!

    VálaszTörlés
  8. talán az egyik csomag lehet hogy megkerül... csak el ne kiabáljam... írtam mailt.

    VálaszTörlés