2011. július 5., kedd

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ


Nagyjából ennyit tudtam mondani,amikor kinyitottam Györgyi csomagját,amit az ajándéklánc szülinapi játékának keretében kaptam.
Azt hiszem,a képek önmagukért beszélnek:) Minden csodálatosan szép,és én nagyon-nagyon boldog vagyok:))
Györgyi,itt is köszönöm szépen!

( Bocsánat a homályos képért,de véletlenül sikerült ezt is feltöltenem. Arra meg még nem jöttem rá,hogyan lehet a már feltöltött képek közül egyet törölni,az egészet meg nem akartam,mert így is olyan lassan ment...)







12 megjegyzés:

  1. Hű Magdi! Te igazán nagyon szerencsés vagy!:) Csodaszépségeket kaptál:)

    VálaszTörlés
  2. Hú, aztamindenit!!! Nagyon klasszak!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ajándékok :))) Én is elkészítettem már a párom ajándékát, de csak jövő héten postázok, hogy a hétvégi talin még megmutathassam a lányoknak :)

    VálaszTörlés
  4. Jó játék ez, mondtam én. :o)) Nagyon szép dolgokat kaptál, örülhetsz is nekik. Menj be a bejegyzések szerkesztésébe, jelöld ki a képet,kattints rá a bal gombbal, ott felkínál lehetőségeket, válassz! :o))

    VálaszTörlés
  5. Tényleg csodálatos dolgokat kaptál!!!!

    ( Törlés: szerkesztéskor kattints a törölni kívánt képre. Megjelenik egy sor,hogy: kicsi,nagy,képfelirat, eltávolítás. Na az eltávolításra kattints és ismét közzéteheted a képet,már a homályos kép nélkül. :D

    VálaszTörlés
  6. Köszi:))
    Sikerült törölnöm a homályos képet:)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is egy óóóó jött most ki a számon. :)))))
    Nagyon szép!
    Én is mindjárt elkészülök. :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj, elfelejtettem írni-pedig akartam-hogy hétfőn feladtam én is az ajándékomat...holnap meg is fogja kapni az illető:)

    VálaszTörlés
  9. Meg húúúúúú.... Tényleg mesések!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Hú de szépek! Nagyon szerencsés vagy:)))

    Én is haladok, bár elég pepecselős ajándékot készítek:)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép dolgokat kaptál.
    Én az én páromnak ma adtam fel az ajándékot :)

    VálaszTörlés